د ل م گرفته...
·•●مُـ ـخـاطَــبـ خـ ـاصـ ●•·
בورانے شـבه ڪًـه باس بگیم : عذر میخوام ڪًـــــــــــــه تو غلط ڪًـــــــــــرבے


 دیگرهمه نزدیکم نمی شوند...

من آن آدم لطیف همیشه نیستم...

دستانم نرم نیست....

عطرهایم تندشده اند...

مردی شده ام برای خودم...

من اززمانی اینگونه شدم...

که تو مرا "بچه"خواندی....

بیاببینم بااین مردچه خواهی کرد...

 

چه میگویندمردم این شهر....

"من دیوانه ام"

....وتوبه من گفتی...

توعاقلی خودت میدانی که بایدبروی....

دیوانه کیست اکنون؟؟؟

 

میترسم...

ازاین پس ازشب های بارانی...

میترسم...

بازهم باران نگذارد...

ببینم که چه زیبارفتی...

روزی توآرامم میکردی ...

.امروزاین پیانو....

این تمام دردمن است....

 

ازخودت برام بگو...

باکی کارمیکنی آخرای هفتتو...

ظاهراکه ازدلت دورکردی همه لحظه های رفتتو....

ازخودت برام بگوتابه حال شده ...

برگردی به اون روزا...

تابه خاطرت بیادخاطرات ولحظه های رفتمون...

 

ازخودم برات بگم....

هرکجامیرم همش میشینم یه گوشه و...

خوش بحال اون کسی که هرکس بخوادباتوروبروشه و....

ازخودم برات بگم خوبه برای من عشق تومقدسه...

اینکه عاشقم هنوزازتونگاه من کاملامشخصه...

آبی دریاهم دلت رامیزند....

اگر....

تنهابه آن بنگری...

این است که هرشب تنهایم...

ماجراییست نیامدن های توووووو....

 

روزهابی هدف میگذرند....

یادآن دوره بخیرکه هدف من توبودی...

وقتی ازیکی میپرسی مابه هم میرسیم؟

واون بعدچنددقیقه سکوت میگه شاید...

.پامیشه میره...

دیگه ازش نپرس...

اون یارعشقی افتاده که بهش نرسید...

چترمیخواهم چه کار؟

چیزی فراترازباران روی سرمن میبارد

من مانده ام کجارااشتباه کردم...

که میگویی اشتباهاعاشقم شدی...

دلم گرفته...

چون اونیکه بایدباشه نیست...

خدایاتوکه باشی کافیه

 



دریافت کد بارش برف چت روم